Monday, July 2, 2012

Hello July, Welcome !

 Bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum :) Pejam celik pejam celik, dah dekat dua bulan rupanya aku cuti semester kan. Aku pun tak tahu apa yang aku dapat sepanjang cuti nie. Aku tengok badan aku je yang semakin berkembang. Haha. Maklum lah cuti dua bulan kan, kerja aku topup tidur and makan lah. Bila dah balik Poli nanti busy. Takda masa dah dengan benda tu. *okey alasan hikhik Tinggal 5 hari je lagi aku kat Ipoh ni, then aku dah berangkat pulang ke negeri tercinta tempat tumpah darah study ku. Cewahh gitu kau nokk. Hekhek. Korang yang mengikut a.k.a menjadi follower aku tu, perasan tak yang aku dah lama tak update blog? Well, aku terasa malas untuk membersihkan sawang sawang habuk habuk di blog aku. Haha. Tapi malam ini tiba-tiba rajin mengemas kini belog senget aku nie. Lalala~ Oh masih tidak terlambat untuk ucap Hello July! Yeahh, sudah masuk bulan julai. Tak lama je lagi dah bulan puasa. Haa korang korang tu dah bayar ke hutang puasa tahun lepas. Haipp, jangan lupa ganti ye. Bulan Syaaban ni kan selalu orang ganti puasa. Nasib aku dah ganti awal-2 dulu. =)

Ehh, sekarang ni aku lama tak update blog sebab aku rajin update di Twitter. Salah satu unprivate diary aku jugak. Korang korang yang ada Twitter tu boleh lah Follow aku kalau nak tahu perkembangan aku yang memang selalu kembang kembang nie. Harhar. *see, bajet retis dah aku kan kihkih. 

Oh ye, aku dah cipta satu pengalaman baru sepanjang cuti semester nie. Aku harap pengalaman and kenangan nie akan buat aku terus ceria untuk hidup. Mostly hope, akan kekal abadi gitu. Ecee >.<' Mr. E kata, jadikan cuti semester kali ini sebagai cuti semester yang menyeronokkan. Sudah tentu lah awak! Awak kan yang wujud dalam kenangan cuti kali ni. Haha. Yelah, walaupun baru lagi hubungan kita, tapi kita je tahu dah berapa lama sebenarnya terjalin kan. Hikhik =D Aku akan merindui Mr. E aku nanti. 

This is the latest from me =)
Semoga hari-hari yang mendatang akan lebih bermakna ;)

hey kamu comel, tekan lah like button ^_^ komen sekali ya !

No comments: