Wednesday, December 7, 2011

Rindu


Seriously, dah lama gila aku tak update blog kan? Yeah, aku memang tak busy tapi kan, TOSHIBA *lappy* aku buad hal. Nie pun aku selalu online guna lappy bapak aku je. Susah kot guna lappy orang lain -,- Takpa takpa, aku nak story nie. Hari tu mase ari sabtu, aku pergi tengok Ombak Rindu. Woot Woot xD 

Best whoa tengok Ombak Rindu tu, plus Aaron Aziz berlakon. Lagi perghhhh =) Aku pergi pakai baju kurung kot. HAHA xD Aku takde point nak sembang nie. Ushar gambar je lah eh? ^_^



Sebelum Pergi :) #tapi aku tukar shawl last minute ^^

Lepas tengok wayang, member poli aku dari kelantan
call suruh datang parade main bowl xD
Eh, aku terserempak dengan kawan baik aku lah .
hehe , bile dh jumpe tu , memang lama lah sembang =)


Gambar kiri tu mase terserempak dengan wanie kat JJ =)
Ganbar kanan lak mase kt bowl GM dgn afiq =)

Kterorg tak jadi main kt parade sebab full , so , main kt GM je
#TAKBEST !! 

Mase main bowling bersama kawan-2 afiq :)
memang sporting abis lah kawan-2 dia , ^^


At last , game dah abis . Aku kalah dengan afiq -,-
Nie gambar sebelum balik





Okey, aku takda masa nak update banyak untuk kali ni. Sorry yeah , yang pasti , aku akan datang dengan next entry xD

#nak siap-2 pergi tengok ombak rindu untuk kali kedua ^^

hey kamu comel, tekan lah like button ^_^ komen sekali ya !

No comments: