Thursday, December 8, 2011

Ombak Rindu xD



Walawehh , musim Ombak Rindu gitu xD
Siapa je yang tak tahu pasal filem meletup ni. Hehe. Baru seminggu ditayangkan, dah berjaya kutip 5.2juta weh.
Perghhh, kaya kaya. Haha. Lakonan hebat Aaron Aziz, Maya Karin dan Lisa Surihani :)
Seronok tak seronok lah filem ni kalau aku sendiri pun dah dua kali tengok. Hihi. #jangan jeles ye korang#


Filem nie di adaptasikan dari sebuah novel tau. Novel karya Fauziah Ashari. Kalau siapa yang sudah pernah baca novel ni, mesti nak tengok jugak filem dia. Walaupun ada yang cakap lain sikit dari novel, tapi tetap best! Hari pertama aku pergi dengan kawan-2 aku, menangis sedu-2 whoa tengok. Kali kedua tengok dengan family, aku dah kurang sikit menangis sebab dah tahu jalan cerita dia. Huhu.


Tapi kan , ada juga babak babak dalam filem nie yang agak 18sx lah. Sebab ada babak di ranjang. Huhu. Tengok lah aksi kat atas tu. Kalau aku jadi wife Aaron Aziz, mesti aku jeles. Tapi aku kena faham lah kan. Tak boleh campur urusan peribadi dengan kerja. Be profesional. Cewahh, ayat bajet aku nie wife dia pulak kan. Haha xD #aku minat Aaron Aziz#

Masa aku tengok cerita ni, aku duk berangan kalau kalau aku kahwin nanti, suami aku buat romantik romantik gitu dengan aku. Haha. Teruk kan angan-2 aku. Tapi tal salah okey. Hak aku kan nak berangan. Korang tengok je lah aksi Aaron Aziz tu. Perghh, cakap kau. Romantik der. Hehe. #jeles# 
 



Haa, dah tengok kan? Tu baru sikit babak-2 dia. Ada lagi yang best best tau. Hehe ^_^ Tapi lagu dia yang buatkan filem nie berjaya mengusik jiwa penonton. Aku suka lagu dia. Nak dengar tak? Haa dengar sini =)


Korang dah tengok ke belum filem ni? Kalau belum tu, cepat cepat lah pergi. Tak rugi kalau martabatkan filem melayu khususnya filem ni. Tak rugi beli tiket sebab jalan cerita best and lama tau. 2jam5min. Hehe. 
#Aku dah dua kali tengok xD


hey kamu comel, tekan lah like button ^_^ komen sekali ya !

No comments: