Sunday, December 11, 2011

Alhamdulillah. Aku Syukur Seadanya =)


Korang, aku baru je check result final exam aku. Alhamdulillah. Aku lulus. Berbaloi dengan apa yang aku usahakan. Kalau aku usaha lebih ari tuh, mesti aku leh dapat DEKAN. Tapi sebab aku tak usaha lebih hari tu, ni je lah yang mampu aku dapat. Apa-2 pun, tahniah juga buat kawan-2 aku yang dapat pointer lebih banyak dari aku =) Syukur sangat aku tak gagal dan takda repeat xD

Alhamdulillah =)


hey kamu comel, tekan lah like button ^_^ komen sekali ya !

2 comments:

aqmalazmi said...

ohh junior!
tinggi gila result kau,tahniah =="
aku esok baru keluar..sigh!

weyy sepatutnya result keluar 12/12/2011
tengok dekat tarikh risult kau tuw..
HAHAHA....

Yayien Bhai said...

@aqmalazmi :)
haha, suppose esok lah bro.
tapi entah cmner td kteorg boleh check.
td je boleh mse awl-2,
skrg xleh dah , hehe
cpe lmbt mmg x dpt tgok ah. huhu
btw, thanx xD
esok dh dpt tgok, elo elo lah aku ye ,
haha xD