Wednesday, February 1, 2012

Library :)


Holla holla korang :) So, now dah masuk bulan Februari. Yeah, it was so long time i didnt update my blog. Sorry, i was little bit busy since masuk semester dua nie haa. Hehe. Biase lah, sejak-2 dah jadi senior nie kann. *cehh, bru sem dua dah berlagak, ye dok? Haha xD

Tak apa lah korang ye. Kalau aku nak story pasal benda benda yang lepas pun tak guna dah sebab dah basi. Haha. Biar aku story benda benda yang wangi lagi eh. Hoho. Tapi, aku sebenarnya out of idea -,- Nie pun tiba-2 rase nak berceloteh sebab bosan. Huhu. 

Okey, hari ni 1 Februari 2012 / 1.2.12 :) Yeah, sedap tarikh tu. Pejam celik pejam celik, dah masuk bulan februari dah kita sekarang ni kan? Tu lah, sekarang nie mase memang cepat berlalu pun. Huhu. Hari ni aku ada rehat 3 jam sebelum kelas bermula pukul 2 petang. So, daripada buang masa duduk kantin and for sure akan kutuk kutuk orang yang lalu lalang tu, lebih baik lah aku pergi library. At least, aku tak buat dosa walaupun duduk library, aku tak study and hanya menghadap laptop aku nie je. Hehe. Dah tu, kalau dah ke library, memang tak leh nak study ah. Keadaan sejuk je, mata pun ngantok. Hehe. Ohh, lupe nak bagitahu. Aku pergi library dengan BFF aku. Aku pergi dengan cik wanie nie haa. Dia pun macam aku lah. Datang library tak buat pape. Dia duk amek gambar je and yang penting, TIDUR. Hahaha. Korang layan lah beberapa gambar nie eh :)


Sebelum mata wanie mula ngantok , haha :P


Haa, nie lah kawan aku bila datang library. Haha xD


Bila wanie tidur, aku bosan. Then, ni lah hasilnya -,-


Sekarang dah pukul 1.25 dah, aku nak kejut wanie and terus nak pergi kelas. Yeah, subjek autocad menanti kami ==' Nanti malam kalau aku free, aku update lagi ye. Kalau FREE lah sebab aku ada latihan dikir barat malam ni. Cewahh, sejak akhir-2 ni kan. Jadi jatuh cinta kat dikir barat lak. Hoho xD


#Sorry, bosan sikit entry kali ni. Sekadar taknak kasi bersarang je blog aku. Haha. Get to go, Byee. :)




hey kamu comel, tekan lah like button ^_^ komen sekali ya !

No comments: